Málokomu sa podarí vytlačiť celý obsah zubnej pasty. Zložité vytláčanie by sa však mohlo stať minulosťou vďaka študentskému redizajnovému návrhu. Zubná pasta by dostala novú inovatívnu tubu inšpirovanú tradičným papierovým umením origami.
Colgate je od svojho vzniku v roku 1873 najstaršou značkou zubnej pasty a jej tradičné balenie sa pokúsil vylepšiť arizonský študent Nicole Pannuzzo. Jeho tuby majú horizontálny špirálovitý origami tvar, ktorý sa pri vytláčaní zubnej pasty mení ako harmonika. V súlade s korporátnou identitou sú tuby dostupné v bielej a červenej farbe, no použité logo nekorešponduje s aktuálnym logom značky Colgate. Študent, ktorý svojim návrhom zaujal aj samotný reklamný Colgate tím, tvrdí, že červená stužka značku viac odlišuje.
Sleduj dorine facebook + twitter a nové články ti už nikdy neuniknú.