Bláznivé kamufláže prezentujú konzumnú kultúru

Lost_in_my_Life_price_stickers_2010


láznivé kamufláže prezentujú konzumnú kultúru
ZDROJ: MYMODERNMET.COM

Fotografie sú nositeľmi reálnych alebo fiktívnych príbehov, vypovedajú o časoch minulých a v mnohých prípadoch poukazujú na spoločenské problémy a situáciu. Vyvolávajú pozitívne i negatívne emócie a nútia nás zamýšľať sa nad nimi.

Rachel Perry Welty využila ich výpovednú silu a vytvorila sériu fotografických kamufláží s názvom Lost in My Life /Stratená vo svojom živote/. Ide o autoportréty vložené do bláznivého a chaoticky vzorovaného prostredia spotrebiteľskej kultúry. Tvoria ho visačky, ovocné samolepky či prenosné krabičky na jedlo. Jej tvorba zaujímavým a ironickým spôsobom prezentuje konzum a nadmerné hromadenie materiálnych vecí. Aj keď sú jej fotografie autoportrétmi, umelkyňa svoju tvár neukazuje. Prečo? Snaží sa zdôrazniť rozpor medzi osobnou identitou a anonymitou spotrebiteľských návykov.


Lost_in_my_Life_fruit_stickers_2010

Lost_in_my_Life_take_out_201_HR

Lost_in_my_Life_wrapped_books_20101

Lost_in_my_Life_twist_ties_20101Lost_in_my_Life_bread_tags_2010


Sleduj dorine facebook + twitter a nové články ti už nikdy neuniknú.

Tagy: .